Friday 8 December 2017

Przenoszenie średnia powerpivot


Szkolenie Microsoft Excel 8211 Zaawansowane Ten zaawansowany kurs szkoleniowy Microsoft Excel nauczy Cię korzystać z zaawansowanych funkcji programu Excel w dowolnej wersji w pełnym zakresie. Pod koniec tego kursu będziesz mógł raportować dane na liście za pomocą tabel przestawnych, edytować i analizować złożone dane, korzystając z zaawansowanych funkcji, takich jak scenariusze, wyszukiwanie bramek i solver, wbudowane funkcje do arkusza roboczego, praca z kontrolkami i nagrywaj makra. Kurs jest prowadzony przez instruktora i zawiera wiele przykładów i ćwiczeń w środowisku warsztatowym. Prowadzone przez doświadczonych trenerów Microsoft Excel z wieloletnim doświadczeniem, nasze praktyczne zajęcia sprawią, że odejdziesz z dużą ilością praktycznych doświadczeń z programu Excel oraz przydatnych porad i wskazówek. Szkolimy w wersji 2017, która jest prawie identyczna z wersją 2007, 2017 i 2018, prosimy o poinformowanie trenera w dniu, w którym używasz innej wersji i mogą wskazać wszystko, co może być nieco inne. Po zakończeniu tego będziesz gotowy do kontynuowania kursu Excel Advanced Extra lub może Excel VBA tworzyć i używać zdefiniowanych nazw w skoroszycie pracy z funkcją logiczną w programie Excel używać różnych technik sprawdzania poprawności danych korzystać z zakresu wyszukiwania i odniesienia funkcje tworzą podsumowania w arkuszach kalkulacyjnych za pomocą sumy rozumieją i tworzą proste tabele przestawne i obsługują tabele przestawne za pomocą niektórych bardziej zaawansowanych technik wykonują różnorodne zadania analityczne za pomocą narzędzia PowerPivot, korzystając z funkcji konsolidacji danych, aby połączyć dane z kilku skoroszytów w jedno tworzenie i pracę ze scenariuszami i Menedżer Scenariuszy korzysta z Solvera do rozwiązywania bardziej złożonych i skomplikowanych problemów importowania danych do Excela i eksportowania danych z Excela tworzenie i używanie szeregu kontrolek w arkuszu roboczym tworzenie nagranych makr w Excelu import danych do Excela i eksportowanie danych z Excela Zaleca się studenci mają doświadczenie z podstawowym wykorzystaniem i funkcjami Microsoft Excel, w tym th Umiejętność: Tworzenie formuł i podstawowych funkcji Użycie bezwzględnych odwołań do komórek Edycja danych za pomocą formatowania i technik układania, w tym tworzenie wykresów Praca z narzędziami bazy danych, w tym filtrowanie baz danych i funkcje Jeśli nie uczestniczyłeś w kursach szkoleniowych Essential lub Intermediate, wysyłamy ćwiczenie zarezerwowałeś ten kurs. Ma to na celu tylko dwukrotne sprawdzenie, czy znasz wszystkie tematy poruszone wcześniej. Nasze kursy trwają od 9:30 do około 4,3 metra. Podczas gdy jesteś z nami, koncentrujemy się na oferowaniu ci zrelaksowanego i produktywnego środowiska do nauki. Podczas rezerwacji kursu z użyciem otrzymujesz: Pełnokolorowy zaawansowany podręcznik szkoleniowy Excel. Ćwiczenia, nad którymi pracowałeś podczas kursu, abyś mógł później ćwiczyć. Pamięć USB do usuwania ćwiczeń (w stosownych przypadkach). Świeżo przygotowany lunch w naszej stołówce na miejscu. Przekąski choć przez cały dzień. Trening w całkowicie klimatyzowanych pomieszczeniach od doświadczonego instruktora Excel. Pierwsza sesja tego kursu zawiera omówienie koncepcji tworzenia i używania nazw komórek, która jest opisana w naszym Intermediate Excel Course. W ten sposób również szybko przegląda formuły i selekcje. Najważniejsze tematy obejmują: Zrozumienie zdefiniowanych nazw Definiowanie nazw z etykiet arkusza roboczego Używanie nazw w wpisywanych formułach Stosowanie nazw do istniejących formuł Tworzenie nazw za pomocą pola nazw Używanie nazw do wybierania zakresów Wklejanie zdefiniowanych nazw do formuł Definiowanie nazw dla stałych wartości Tworzenie nazw z zaznaczenia Ustalanie nazw dla arkusza roboczego Używanie menedżera nazw Udokumentowanie nazw definiowanych Ta część kursu wprowadza funkcje logiczne. Jest to kluczowa część bardziej zaawansowanego korzystania z programu Excel. Koncentruje się na wykorzystaniu funkcji IF i ich łączeniu w celu generowania funkcji zagnieżdżonych IF, a także w połączeniu z AND, NOT lub OR w bardziej skomplikowanych sytuacjach. Najważniejsze tematy obejmują: Zrozumienie funkcji logicznych za pomocą IF z tekstem za pomocą IF z liczbami Zagnieżdżanie IF funkcji za pomocą IFERROR Używanie PRAWDA i FAŁSZ Używanie i używanie OR Używanie NOT Podczas pracy z dużymi ilościami danych ważna jest możliwość sprawdzania poprawności danych za pomocą Excela. Jest to szczególnie ważne w przypadku pracy w połączeniu z formułami logicznymi, które wymagają, aby wszystkie dane były w odpowiednim formacie do działania. Sesja obejmuje zarówno weryfikację danych, która polega na sprawdzeniu, czy dane w komórkach spełniają określone kryteria, jak i sposobach, w których można następnie wyróżnić dane, które nie spełniają kryteriów. Najważniejsze tematy obejmują: Sprawdzanie poprawności danych Zrozumienie danych Sprawdzanie poprawności zakresu numerów Sprawdzanie poprawności Tworzenie komunikatu wejściowego Tworzenie komunikatu o błędzie Tworzenie listy rozwijanej Używanie formuł jako kryteriów sprawdzania poprawności Okrążanie nieprawidłowych danych Usuwanie nieprawidłowych kół Kopiowanie ustawień sprawdzania poprawności Funkcje wyszukiwania są kolejnymi bardzo potężne narzędzie do opanowania podczas pracy z dużymi ilościami danych. Pozwalają one znaleźć poszczególne pozycje na liście, a następnie odpowiednią wartość z innej kolumny lub wiersza w tej samej tabeli danych. Na przykład, jeśli pracujesz z serią zawierającą daty i wartości zmiennej, oferują one możliwość znalezienia określonych danych i mają formułę zwracającą wartość tej zmiennej w konkretnej wyszukiwanej dacie. Najważniejsze tematy obejmują: Zrozumienie funkcji wyszukiwania danych za pomocą funkcji WYBORU Korzystanie z funkcji WYSZUKAJ. PIONOWO Korzystanie z funkcji WYSZUKAJ. PIONOWO do dokładnych dopasowań przy użyciu WYSZUKAJ. POZIANE Korzystanie z INDEKSU Korzystanie z funkcji Dopasowanie Funkcje referencyjne Korzystanie z funkcji ROW i WIROWANIA Używanie KOLUMNY i KOLUMNY Korzystanie z ADRESU Korzystanie z funkcji POŚREDNIA Korzystanie z funkcji PRZESUNIĘCIE Program Excel zawiera wiele funkcji, które umożliwiają bardzo szybko podsumowujesz duże ilości danych. Ta krótsza sesja pokaże Ci, jak bardzo szybko użyć tych funkcji do tworzenia podsumowań i innych statystyk podsumowujących. Najważniejsze tematy obejmują: Tworzenie sum częściowych przy użyciu subtotalnego arkusza roboczego Tworzenie zagnieżdżonych sum częściowych Kopiowanie partii za pomocą sum częściowych przy użyciu Autofiltru Tworzenie nazw względnych dla sum częściowych przy użyciu nazw względnych dla sum częściowych Arkusze robocze z dużą ilością treści mogą stać się trudne i trudne w nawigacji. Aby sobie z tym poradzić, program Excel umożliwia porządkowanie danych w grupach. Umożliwiają one łatwe wyświetlanie i ukrywanie różnych sekcji arkusza roboczego. Można również podsumować różne grupy za pomocą polecenia Subtotal i utworzyć konspekt dla arkusza roboczego. Najważniejsze tematy obejmują: Tworzenie automatycznego konturu Praca z konturem Tabele przestawne są jedną z najbardziej zaawansowanych funkcji programu Excel8217. Są niezwykle wszechstronne i bardzo łatwo wydobywają informacje z dużych tabel danych bez użycia formuł. Są również bardzo szybkie w użyciu, ponieważ przesuwając lub przechylając pola danych z jednej lokalizacji do drugiej za pomocą funkcji "przeciągnij i upuść", pozwalają spojrzeć na te same dane na wiele różnych sposobów. Najważniejsze tematy obejmują: zrozumienie tabel przestawnych Zalecane tabele przestawne Tworzenie własnej tabeli przestawnej Definiowanie struktury tabeli przestawnej Filtrowanie tabeli przestawnej Czyszczenie filtru raportu Przełączanie pól tabeli przestawnej Formatowanie tabeli przestawnej Opis fragmentacji Tworzenie fragmentatorów Wkładanie filtra osi czasu Sesja jest zbudowana na poprzedniej sesji tabeli przestawnej, która przedstawił koncepcję. Dzięki temu kolejność tabel przestawnych jest o krok dalej i prowadzi delegatów poprzez podsumowywanie, grupowanie, sortowanie i nazwy danych przechowywanych w tabeli przestawnej, którą utworzyli. Ta sesja pokazuje, jak wydajny może być Excel, gdy jest używany poprawnie. Tysiące rekordów danych można szybko i prosto zmanipulować, przeanalizować i zaprezentować za pomocą tabel przestawnych w ciągu kilku minut. Najważniejsze tematy obejmują: Używanie liczenia pól złożonych w tabelach przestawnych Formatowanie wartości tabel przestawnych Praca z wielkimi tabelami tabeli przestawnej Praca z podzbiorami tabeli przestawnej Znajdowanie wartości procentowej sumy Odnalezienie różnicy z grupowania w tabelach przestawnych Raporty Tworzenie sumy obliczeniowej Tworzenie pól obliczeniowych Udostępnianie niestandardowych nazw Tworzenie elementów obliczeniowych Opcje tabeli przestawnej Sortowanie w tabelach przestawnych Włączniki PowerPivot umożliwiają importowanie milionów wierszy danych z wielu źródeł danych do jednego skoroszytu programu Excel, tworzenie relacji między heterogenicznymi danymi, tworzenie kolumn obliczeniowych i miar za pomocą formuł, tworzenie tabel przestawnych i wykresów przestawnych, które następnie dają możliwość dalszej analizy danych. Najważniejsze tematy obejmują: PowerPivot Opis dodatku PowerPivot Opis danych relacyjnych Włączanie PowerPivot Łączenie ze źródłem danych Praca z modelem danych Praca z polami modelu danych Zmienianie widoku PowerPivot Tworzenie tabeli przestawnej modelu danych przy użyciu powiązanych pól PowerPivot Tworzenie pola obliczeniowego Tworzenie połączonego pola Formatowanie pól modelu danych za pomocą pól obliczeniowych Tworzenie osi czasu Dodawanie skrawków Excel8217s Funkcja konsolidacji pozwala scalać i podsumowywać wartości z wielu skoroszytów. Jest to doskonałe narzędzie do łączenia danych, gdy kilku użytkowników pracuje z różnymi instancjami tego samego pliku, ale może być również używane, gdy dane do skonsolidowania są przechowywane w różnych formatach. Najważniejsze tematy obejmują: Zrozumienie konsolidacji danych Konsolidacja danych za pomocą identycznych układów Tworzenie konsolidacji połączonych Konsolidacja danych przy użyciu różnych układów Konsolidacja danych za pomocą funkcji SUM Funkcja scenariusza pozwala wziąć prognozę w programie Excel i szybko sprawdzić, co by się stało, gdybyś użył innej wartość wejściowa. Na przykład możesz utworzyć arkusz kalkulacyjny, aby prognozować wyniki finansowe firmy. Co się stanie, jeśli obniżysz średnią cenę sprzedaży o 10, a może 15. Możesz zapisać scenariusze, aby móc je zastosować jednym kliknięciem myszy. Najważniejsze tematy obejmują: Zrozumienie scenariuszy Tworzenie domyślnego scenariusza Tworzenie scenariuszy przy użyciu nazw w scenariuszach Wyświetlanie scenariuszy Tworzenie scenariusza Podsumowanie Scenariusz Scalanie scenariuszy Solver korzysta z narzędzi do analizy scenariuszy tabel i scenariuszy danych krok dalej. Pozwala ustawić komórkę wyjściową, którą chcesz zminimalizować lub zmaksymalizować. Następnie pozwala ustawić ograniczenia, w których będzie działał arkusz kalkulacyjny i komórki, które można zmieniać. Excel następnie obliczy maksimum lub minimum, które można osiągnąć w komórce celu i zgłosi wartości zmiennych komórek, które osiągną ten wynik. Najważniejsze tematy obejmują: Zrozumienie, jak działa Solver Instalacja Solver AddIn Ustawianie parametrów Solvera Dodawanie ograniczeń Solver Wykonywanie operacji Solver Uruchamianie raportów Solver Opis importowania danych Importowanie z wcześniejszej wersji Opis formatów plików tekstowych Importowanie Tab Delimited Text Importowanie tekstu rozdzielanego przecinkami Importowanie Space Delimited Importowanie tekstu Dostęp do danych Praca z połączonymi danymi Rozłączanie połączeń Eksportowanie do programu Microsoft Word Eksportowanie danych jako tekstu Wstawianie obrazu Modyfikowanie wstawianych ustawień przetwarzania obrazu Opis typów kontrolek Opis działania kontrolek Przygotowanie arkusza roboczego dla elementów sterujących Dodawanie kontrolki Combo Box Zmiana właściwości sterowania za pomocą komórki Link do wyświetlania wyboru Dodawanie kontrolki listy List Dodawanie kontrolki paska przewijania Dodawanie kontrolki przycisku wirowania Dodawanie kontrolki przycisku opcji Dodawanie kontrolki grupy kontrolnej Dodawanie kontrolki wyboru kontrolki Ochrona arkusza za pomocą formantów Makra programu Excel oszczędzają czas za pomocą automatyki wykonywanie zadań, które często wykonujesz. Makro to precyzyjny zestaw działań wykonywanych jeden po drugim, które wykonują zadanie. Również makra można zapisać za pomocą Excel VBA, który wykracza poza zakres tego kursu. Najskuteczniejszym sposobem utworzenia makra jest zarejestrowanie go w Excelu. Program Excel przechowa każdą czynność, którą wykonujesz jeden po drugim, podczas gdy rejestrator makr jest włączony, a następnie powtarza tę serię akcji za każdym razem, gdy makro jest uruchamiane. Jednak, gdy program Excel rejestruje każde działanie wykonywane podczas rejestrowania makra, należy ostrożnie zaplanować makr, aby upewnić się, że każda czynność ma zastosowanie przy każdym uruchomieniu makra. Najważniejsze tematy obejmują: Zrozumienie makr programu Excel Ustawianie zabezpieczeń makr Zapisywanie dokumentu z włączonym makrem Nagrywanie prostego makra Uruchamianie nagranego makra Relatywne odwoływanie do komórek Uruchamianie makra za pomocą odnośników Wyświetlanie makra Edytowanie makra Przypisywanie makra do paska narzędzi Uruchamianie makra Z paska narzędzi Przypisywanie makra do wstążki Przypisywanie skrótu klawiaturowego do makra Usuwanie makra Kopiowanie makrowęściowe Pole, które przenosisz, nie może byćkomplikowanym błędem: tabela przestawna działała. Pole, które przenosisz, nie może byćdane błędu: tabela przestawna działała pole, które przenosisz, nie może zostać umieszczone w tym obszarze tabeli przestawnej. Zwykła pomocna wiadomość. Ten błąd występuje po upuszczeniu pola znacznika czasu do obszaru sumy. To działało perfekcyjnie przez wiele tygodni: dało mi to minmax na czasy rozpoczęcia połączenia, liczy się i średnie. Pole czasu na arkuszu programu PowerPivot pojawia się jako 12301899 11:39:38. Zmieniłem format tylko na Czas. Z Pivot i ja możemy wybrać czas i mogę go zrzucić w polach Wierszy, których nie potrzebuję. Ale zakładam, że Powerpivot nadal nie lubi tego. Jak mogę to naprawić Nie miałem żadnych pól obliczeniowych, więc nie wiem, co się stało. Re: quotWłoszone pole nie może byćkądowym błędem: działała tabela przestawna Podejrzewam, że PowerPivot po prostu nie wie, jaką agregację chciałbyś użyć dla typu danych Czas. Sum Średnia liczba Pomyliłeś swój biedny dodatek Czy możesz napisać wyraźną miarę, używając przycisku Nowa miara Następnie możesz napisać ŚREDNIE () lub MAX () lub cokolwiek chcesz. Ale nawet wtedy jestem bardzo ciekawy, co te funkcje zwracają wraz z typem danych czasu. Możesz ostatecznie przełączyć się na rodzaj liczb całkowitych w oknie PowerPivot, aby uzyskać to, czego potrzebujesz. Proszę mnie informować, jestem bardzo zainteresowany, jak to działa. Nigdy nie robiłem nic z porą dnia, ale jestem pewien, że to tylko kwestia czasu, zanim się z tym spotkam. Rob Collie PowerPivotPro Email: empower. w miejscu o nazwie powerpivotpro. dotcom. PowerPivot Book specjalnie dla osób z Excela jest również dostępna, kliknij tutaj, aby uzyskać informacje Pete234 powiedział: 10 kwietnia 2017 09:26 Re: quotWłoszone pole nie może byćnajdane błędu: tabela przestawna działała podejrzewam, że PowerPivot po prostu nie wie co agregacja, którą chciałbyś użyć dla typu danych Czas. Sum Średnia liczba Pomyliłeś swój biedny dodatek Czy możesz napisać wyraźną miarę, używając przycisku Nowa miara Następnie możesz napisać ŚREDNIE () lub MAX () lub cokolwiek chcesz. Ale nawet wtedy jestem bardzo ciekawy, co te funkcje zwracają wraz z typem danych czasu. Możesz ostatecznie przełączyć się na rodzaj liczb całkowitych w oknie PowerPivot, aby uzyskać to, czego potrzebujesz. Proszę mnie informować, jestem bardzo zainteresowany, jak to działa. Nigdy nie robiłem nic z porą dnia, ale jestem pewien, że to tylko kwestia czasu, zanim się z tym spotkam. Próbowałem sobie przypomnieć, jak to się zaczęło, ponieważ minęło trochę czasu, odkąd go zbudowałem. Innymi słowy, przydatne było posiadanie MIN MAX obok osób dzwoniących, w ten sposób masz pierwsze i ostatnie połączenia na dzień lub tydzień. Zauważyłem również, że żaden stół obrotowy, który miałem na tym arkuszu, nie zaakceptuje pola. Potem zauważyłem coś dziwnego. Lista pól (pokaż listę pól) mówi, że tabela przestawna nie jest PowerPivot. W pierwszej kolejności pojawiła się grupa wyliczonych pól, a nie tylko różne źródła Powerpivot. Przebudowałem tabelę na innym arkuszu i działało to ponownie, a na liście wymieniono Powerpivot na listach pól. Więc jakoś stała się zwykłym stołem obrotowym Bardzo mylące. Dodałem znacznik czasu do osi przestawnej, a następnie zmieniłem go pod listą, w której zmieniano obliczenia i jest menu dla AVG, MIN i MAX. Następnie zmień format ponownie, aby usunąć datę, którą najprawdopodobniej chcesz dodać. Znowu pójdę jutro, aby upewnić się, że nadal działa po odświeżeniu. Wykres Gantta w PowerPivot Wykres Gantta w PowerPivot, w pełni dynamiczny i podzielny na plasterki Jest to rzadka rozrywka z normalnych rzeczy finansowych, które poddaję Tobie, prowadząc wiele projektów i pisząc bez końca Listy zadań w Excelu, tak aby móc dystrybuować do innych osób, nagle przyszło mi do głowy, że PowerPivot może to zrobić. PowerPivot może nie tylko wyświetlać wykresy Gantta, ale niszczy inne oprogramowanie w tej grze. Pewnie, MS Project zawsze tam będzie i bardzo go lubię, ale każdy, kto jest zaznajomiony z tym: Dziękuję za wysłanie tego, ale nie mam MS Project. Czy możesz dać mi wersję Excel lub PDF8221 Może nie masz, ale ciągle mam do czynienia z dystrybucją list zadań programu Excel i tworzeniem własnych wykresów Gantta w Excelu, aby pobrać zrzuty ekranu dla prezentacji. PowerPivot daje mi (i Tobie) środki do szybkiego i łatwego monitorowania i aktualizowania zadań, ale daje ci także możliwość dystrybucji za pośrednictwem Sharepoint. Jeśli chcesz po prostu to zrobić, GRAB THE FILE HERE i zacznij z niego korzystać. Oto kilka krótkich instrukcji, jak go używać w pliku. W przeciwnym razie czytaj dalej Jak to zrobiono (dla tych z was) Dla tych z was, którzy chcą wiedzieć, jak to się stało, oto idziemy. Zestaw danych Jest to prosty zbiór danych. W końcu istnieje tylko tyle informacji, które można zebrać na temat projektu, tak, mam tabelę zadań (pokazaną poniżej) ze standardowymi elementami typu zadania. To nie jest związane z niczym. Ponieważ chcę zarządzać i aktualizować swoje zadania w programie Excel, jest to połączona tabela. Zwróć uwagę na zwykły rodzaj informacji dotyczących zadania, takie jak daty rozpoczęcia i zakończenia, opis, kategorie, osoby odpowiedzialne i jak daleko ukończone jest zadanie. Mam wtedy tabelę dat, która jest dość standardowa (ale możesz uzyskać pomoc dotyczącą tego TUTAJ lub po prostu pobrać plik) i osobną tabelę dni. Tabela dni jest czymś w rodzaju ustawienia. Chcę zapewnić środki do określenia, które dni mają być wyświetlane (np. Od poniedziałku do piątku lub całego tygodnia) i jak chcę wyświetlać dni w moim raporcie. Daty Obliczone Kolumny Zbieram pewną rudowłosą datę w mojej tabeli zadań. Muszę zmienić to w coś, co PowerPivot może z łatwością użyć. W mojej tabeli mam daty (Początek i Koniec) i procent wypełnionego pola (PctComplete). Kombinacja tych elementów mówi mi, czy zadanie jest kompletne, czy jest spóźnione, czy po prostu wybitne. JEŻELI (EndltTODAY () ampamp Tasks PctCompletelt1,8221Overdue8221 Jest to właściwie standardowa instrukcja zagnieżdżonych instrukcji programu Excel, ale zapisana jako kolumna obliczeniowa, tak prosta jak powiedzenie IF PctComplete 1 (tj. 100), a następnie oznaczenie jako kompletne. W przeciwnym razie, jeśli moja data zakończenia poprzedza dzisiejszą datę ORAZ (ampamp) projekt nie jest kompletny, a następnie oznacz jako zaległy. W przeciwnym razie zaznacz jako Zaległe Mnożnik I przyjdzie, dlaczego potrzebuję mnożnika krótko, ale zasadniczo muszę przetłumaczyć moją wartość statusu na liczbę. być dowolnymi trzema liczbami, skompletowałem na 2 pełne, 1 zaległe i zaległe (tj. wszystko inne) 1. Pole procentowe jest tłumaczeniem pola PctComplete. Po prostu chcę móc wyświetlać wartość na moim Pivottable w sposób przyjazny dla użytkownika format, tzn. bez żadnych pustych wartości i z 10 reprezentowanymi jako nie 0.1. IF (TasksPctCompleteBLANK (), 0, TasksPctComplete100) amp 82208221 Kolejne dość standardowe polecenie IF typu IF, gdzie wartości puste są zamieniane na 0 i everythi ng else w pomnożonej przez 100, aby podać wartość procentową, z końcówką ze znakiem. Daty Tabela Mam 4 wyliczone kolumny w mojej tabeli Daty. Koniec tygodnia Chcę pogrupować daty na koniec tygodnia. Zdecydowałem się na piątek jako zakończenie mojego tygodnia. Funkcja DATEADD przenosi składnię DATEADD (Daty, liczba wewnętrznych, interwał). Dlatego muszę przedstawić moją wartość daty, powiedzieć, ile interwałów do zwiększenia, a następnie powiedzieć, jaki rodzaj interwału do zwiększenia o (np. Dni, miesiące, lata itp.). Funkcja RELATED pobiera wartość z mojej tabeli Days, w której ustawiłem pole o nazwie DayAdd, aby podać tę wartość. Na przykład, jeśli chcę, aby piątek był moją wartością końcową w tygodniu, muszę dodać 5 dni do niedzieli, aby uzyskać wartość piątkową. Tabela dni Jest to tabela, w której mogę ustawić sposób zachowania dat. Przedstawia pole DayShow pokazujące, jak chcę wyświetlać dzień tygodnia. W moim przykładzie używam tylko początkowego znaku. Pole Uwzględnij jest zasadniczo flagą, w której mogę włączać i wyłączać dni tygodnia. W tym przykładzie Im wyświetla się od poniedziałku do piątku, z sobotą i niedzielą zasadniczo wyłączone 8221 Nie będę robił innych rzeczy, ponieważ myślę, że jest to dość samo wyjaśniające i chcemy kontynuować z dobrymi rzeczami właściwego DAX The Gantt DAX Mój końcowy raport będzie mają daty na kolumnach i zadania w wierszach. Dla każdego zadania chcę wykreślić symbol w odniesieniu do dat, do których odnosi się zadanie. Aby to zrobić, potrzebuję miary, która zwróci wartość 1, jeśli zadanie dotyczy daty. Używam następującej miary, którą wyobrażałem sobie nazywać Gant (chociaż oczywiście nie mogłem zakląć w czasie, tak jak powinno być Ganttem). To naprawdę proste zdanie JAŻELI. Chcę tylko ocenić, gdzie mam 1 opis. To znaczy, że nie jestem zainteresowany żadną inną agregacją, ponieważ prawdopodobnie nie ma to sensu. Dlatego ustawiam COUNTROWS (VALUES (TasksDescription)) 1 Następnie ustalam, czy data na kolumnach jest pomiędzy datą początkową i końcową mojego zadania, za pomocą I w końcu powiedzieć mojemu taktowi, że obejmuje tylko daty, które chcę uwzględnić, tj. Gdzie MAX (DatesInclude) ) 1 Jeśli wszystkie te warunki są prawdziwe, używam funkcji OBLICZENIA do LICZNIKÓW z tabeli Daty, w której data mieści się między datą początkową i końcową. Ponieważ mam jedną datę w każdej kolumnie, mogę tylko zwrócić maksymalną wartość 1. Oznacza to, że jest to albo ważna data dla mojego zadania, albo nie. Ponieważ Im zwraca tylko 1, gdzie data i kombinacja zadań jest poprawna lub pusta, gdzie nie jest, mogę pomnożyć przez mój Mnożnik, aby powiedzieć mi, czy zadanie jest ukończone, zaległe czy zaległe. Formatowanie warunkowe było teraz w standardowym formatowaniu. Zwracam wartości 1, 2 lub 1 w zależności od statusu mojego zadania i jego ważności. Mogę to zmienić w symbole z ustawieniami na zrzucie ekranu poniżej. Zauważysz, że moja wartość mnożnika określa, który symbol zostanie zastosowany i Ive ustawi opcję Show Icon Only, aby upewnić się, że wszystko, co widzę, jest symbolem. Przy zwykłym formatowaniu i wstawianiu krajalnic, praca jest wykonywana Jeszcze jedno zadanie Prześlij do SharePoint Oczywiście, aby uzyskać prawdziwą wartość z tego, niech osoby zaangażowane w projekt widzą to. Prześlij do SharePoint i mogą. Mało tego, mogą z nim współdziałać. Cała ta możliwość z prostego przesyłania Wystarczy jeden punkt, aby zwrócić uwagę na kolumnę Obliczana statusowo używa DZISIAJ () do oceny dat w stosunku do dzisiejszej daty. Ponieważ jest to kolumna obliczeniowa, obliczana jest tylko na podstawie odświeżenia danych. Dlatego jeśli nie odświeżysz pliku, obliczenia będą niepoprawne, jak tylko jutro Kiedy wysyłam do SharePoint, zawsze ustawiam codzienne odświeżenie, więc nie jest to dla mnie poważna sprawa. Jednakże, jeśli nie możesz ustawić codziennego odświeżania, będziesz potrzebował miary, w przeciwieństwie do kolumny obliczeniowej, którą zajmiemy w przyszłym poście, jeśli będzie o to prosić. Jest to projekt społecznościowy, w którym można to osiągnąć. Zdaję sobie sprawę z niektórych słabości, które należy przezwyciężyć, takich jak: Dlaczego potrzebujemy zadania na początek i koniec projektu Dzieje się tak dlatego, że nie chcemy stracić żadnych ważnych dat na naszym raporcie, gdzie nie ma żadnej aktywności. Wiem, że możemy to zrobić w DAX-ie, bez potrzeby nagrywania, ale nie udało mi się tego zrobić. Sprawdź plik i zobaczysz co mam na myśli. Zależności zadań Nie mam żadnych w tym modelu. Może ich nie potrzebujemy. Nie jestem jeszcze pewny. Zlecenie zadań Jeszcze tego nie zrobiłam. Wiem, że możemy dodać krajalnicę Sortuj według, ale jest to wymagane. Używam tego typu plików do prezentacji i wypychania zadań dla tych, którzy muszą je zobaczyć. Z zadowoleniem przyjmuję twój wkład dotyczący tego, gdzie teraz wziąć ten plik. Może to wszystko, co musi być. Jeśli jednak chcesz dodać do niego lub przesłać mi swoje przemyślenia na temat tego, gdzie powinien się udać, prosimy o komentarz lub napisz do mnie na stronie david. churchwardazzu. co. uk. Przede wszystkim dziękuję Davidowi za napisanie tego świetnego tutorialguide do Gantta w powerpivocie. Poszedłem od początkującego początkującego daxa do zrozumienia jego podstaw z twoim tekstem jako ogólnym przewodnikiem, gdy patrzyłem na różne inne źródła dla lepszego zrozumienia funkcji dax. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki formatowałeś układankę, ale staram się ją odtworzyć. W szczególności zastanawiam się: 1. Jak zapobiec zmianie rozmiaru przy zmianie filtrów za pomocą krajalnic 2. Jak kolorowałeś różne kategorie 3. W jaki sposób otrzymałeś etykiety wierszy w tym samym wierszu (opis, start , koniec, itp.) i inne oddzielne (kategoria 1 i 2) Ponadto dla tych, którzy są zainteresowani rozwiązaniem dax dla nieco innej sytuacji danych, czytaj dalej Miałem zadanie (daty kursów faktycznie, ale dla celów konsystencji będę zamiast tego użyj zadań) z wieloma datami, przypominającymi powtarzające się zadanie, które było datadesigned podobnie jak to: TaskInfo: TaskName (PrimaryKey), TaskInfo (ogólne informacje) TaskDates: TaskName (ForeignKey), StartDate, EndDate, (można rozszerzyć o zadanie konkretne rzeczy, takie jak kto jest odpowiedzialny) Celem było stworzenie wykresu Gantta, który dołączałby do wszystkich różnych dat dla nazwy zadania. Daty mogą się nakładać, chcę wiedzieć, kiedy zaczyna się zadanie i kiedy się nakłada. Rozwiązałem go za pomocą następujących miar dax: Jeśli bieżąca data jest datą początkową, zwróci -1, w przeciwnym razie zwróci ilość nakładających się dat CALCGANTT: JEŻELI (CALCStartAmountgt1, -1, CALCBetweenStartEnd) Oblicza liczbę wartości zadań, które są zgodne z bieżącą datą CALCStartAmount: CALCULATE (COUNTA (TaskDatesTaskName), Filter (TaskDates, LKPDate TaskDatesStartDate)) Wyszukuje aktualną datę z strumienia danych (patrz: bp-msbi201710range-zapytania-z-azure-datamarket-kanały Mam problem ze znalezieniem po raz pierwszy zobaczyłem twoją tabelę dat) LKPDate: LASTDATE (DatesDateKey) Oblicza liczbę wartości, które mają datę początkową i końcową, która pokrywa się z bieżącą datą datownika Przykład: data początkowa 1 stycznia 2017, data zakończenia 10 stycznia 2017 , datekey 5 stycznia 2017 To będzie prawdą, ponieważ: 1 5 CALCBetweenStartEnd: CALCULATE (COUNTA (TaskDatesTaskName), FILTER (TaskDates, TaskDatesStartDate LKPDate)) Ten post zainspirował mnie do rozpoczęcia projektu wyświetlania t czas wykonania wszystkich pakietów SSIS w naszej hurtowni danych. Tak więc w tym przypadku mam do czynienia z czasem rozpoczęcia i czasem zakończenia pakietów, a nie z datą początkową i końcową zadania. Dodałem tabelę wymiarów czasu do zasilania przestawnego na każdy kwadrans w ciągu 24 godzin. Ale w tym przypadku nie mogę użyć funkcji datebetween do obliczenia wartości te gannt, ponieważ daty będą się zmieniały od dnia dziennego. Myślę, że będę musiał go obliczyć na podstawie wymiaru czasu i sprawdzić, czy kluczowa wartość pewnego kwadransa przypada między początkowym i końcowym pakietem. Ale utknąłem z tym. Zrobiłem coś takiego: gannt: calcul (countrows (valuesDimTimeOfDay), AND (MAX (DoorlooptijdenpackagesStartTimeOfDaykey), MAX (DoorlooptijdenpackagesFinishTimeOfDaykey)) Ale dostaję wszystkie rodzaje błędów składni. Wszelkie sugestie będą doceniane To jest bardzo imponujące i niesamowite. Chciałbym takiego rozwiązania w Excelu. Mam Power Pivot v1 i nie mogłem użyć powyższego pliku. Widzę, że aktualizacje zostały wykonane w oryginalnym modelu, by uwzględnić godziny i jeśli to możliwe, czy możesz sugerować gdzie i jak mogę pobrać najnowszy plik. Mogę też przekonwertować mój v1 na v2, ale obawiam się utraty któregoś z moich starych plików podczas aktualizacji Jedna z wymienionych witryn wspomniała o odinstalowaniu wersji v1 przed instalacją v2 i naprawdę się boję utraty danych, czy tracimy dane w tym procesie Każda rada Bardzo dziękuję za pomoc Po prostu znalazłem tę fajną implementację Jestem nowa w aplikacji Power Pivot Mogę nawet znaleźć dowolną logikę programowania w dowolnym miejscu pobranego Skoroszyt programu Excel proszę, poprowadź mnie, gdzie go szukać. Świetny post i bardzo przydatny. Zacząłem używać Gantta jako harmonogramu, a nie narzędzia do zarządzania projektami. Zmanipulowałem go nieznacznie, aby wyświetlać liczby tygodniowe zamiast dni tygodnia. Pojawia się mały problem: niektóre wartości nie są wyświetlane w tabeli przestawnej. W wielu przypadkach są to wartości krótsze niż 1 tydzień. Ale nie jest tak konsekwentnie. Wydaje się, że jest tak w przypadku powtarzających się zdarzeń, np. jeśli nazwisko podróżnego pod wspólną kategorią, żadna wartość nie pojawia się w tabeli. Czy znasz zgrabny sposób rozwiązania tego rodzaju problemu Kolejne pytanie dotyczy ponownie powtarzających się zdarzeń i możliwości użycia tabeli przestawnej do zrolowania z pojedynczego rekordu do poziomu kategorii, np. Jeśli zaplanuję cztery spotkania Office indywidualnie w ciągu roku, dobrze byłoby rzucić okiem na linię podsumowującą o nazwie 8216Przewodniki spotkań8217 i zobaczyć harmonogram dla czterech w jednym wierszu zamiast czterech osobnych linii. Obecnie w tabeli nie ma żadnej wartości podsumowania. Mam nadzieję, że uda ci się zasugerować małą sztuczkę do obejścia tego. Dzięki. Po pierwsze off8230 Awesome post FM, próbuję czegoś podobnego. Buduję model 82203 Year Road Map8221 dla naszego działu IT. W naszym przypadku mamy 8220project8221, który może mieć wiele etapów Nowa usługa, konserwacja, modernizacja, przejście na emeryturę. Każdy etap odbywa się przez pewien okres czasu. Wszystko wygląda idealnie z każdym na linii, ale kiedy próbuję podsumować cały 8220life span8221 pod nazwą 8220project8221, pojawia się tylko ostatni wpis. Czy byłeś w stanie coś wymyślić? I8217d byłby zainteresowany także 8220 wielopłaszczyznową tabelą projektów Gantta 8221. I8217 właśnie otrzymała od naszego wiceprezesa wniosek o sporządzenie arkusza kalkulacyjnego zawierającego wszystkie nasze projekty kapitałowe (powyżej 200) z wykresem Gantta z jednym wierszem z podziałem na fazy dla każdego projektu. I8217m nie może używać mojego oprogramowania do planowania (Oracle Primavera P6), które idealnie nadaje się do takich rzeczy. Jak uzyskać tabelę dat do zaktualizowania do nowego zakresu dat? Czuję, że brakuje mi czegoś bardzo prostego, ale z jakiegoś powodu nie mogę wymyślić, jak uzyskać aktualizację tabeli dat. Na podstawie tego, co przeczytałem, powinienem spróbować dostać się do edytora zapytań, aby zaktualizować parametry zapytania dla zakresu dat, którego szukam. Jednak kiedy wybiorę 8220Design8221 - gt 8220Table Properties 8221 pojawia się następujący błąd: Nie można połączyć się ze źródłem danych dla tabeli 8220Dates8221. Upewnij się, że źródło danych jest dostępne. Jeśli skontaktujesz się z pomocą techniczną Microsoft dotyczącą tego błędu, podaj następujący komunikat: Nie można połączyć się ze źródłem danych dla tabeli 8220Dates8221. Upewnij się, że źródło danych jest dostępne. Jeśli skontaktujesz się z pomocą techniczną Microsoft dotyczącą tego błędu, podaj następujący komunikat: Nie można połączyć się z serwerem. Powód: Limit czasu logowania wygasł Wystąpił błąd związany z siecią lub wystąpieniem konkretnej instancji podczas nawiązywania połączenia z serwerem SQL. Serwer nie został znaleziony lub nie jest dostępny. Sprawdź, czy nazwa instancji jest poprawna i czy program SQL Server jest skonfigurowany do zezwalania na połączenia zdalne. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Książki SQL Server Online. Dostawca potoków nazwanych: Nie można otworzyć połączenia z serwerem SQL 53. Wygląda na to, że problemem jest moja zdolność do uwierzytelniania się na serwerze SQL. I8217ve próbował używać uwierzytelniania systemu Windows, a także uwierzytelniania serwera SQL z danymi logowania do mojego konta Microsoft Live, ale wydaje się, że nie działają. I8217 mogłem zakończyć pobieranie danych, konfigurując nowe połączenie z następującego postu, więc nie sądzę, że jest to ograniczenie systemowe z moim komputerem roboczym, uniemożliwiające połączenie z serwerem SQL. (powerpivotpro201711-ultimate-date-table) Rozwiązałem moje własne pytanie 8211 I8217ll staram się wyjaśnić rozwiązanie. I8217ll opublikuj tutaj, jeśli to rozwiązanie nie działa z jakiegoś powodu, ponieważ używam pliku idącego dalej. Zrobiłem plik DateStream (powerpivotpro201711 - na końcu-ostateczna-tabela) i ponownie sformatowano dane, aby dopasować tabelę 8220Dates8221 z szablonu i zapisane w nowym skoroszycie programu Excel. Usunąłem rzędy, których nie potrzebowałem, w zasadzie przed 2017 r. I po 2018 r. I zapisałem je jako samodzielny plik Excel, który następnie weszłem do szablonu z drugiego postu, ponieważ chciałem wersję załadowaną zasobami (powerpivotpro201708gantt-chart-with - resource-loading) i otworzył okno PowerPivot i załadował mój nowy plik Excela jako nową tabelę. Następnie zmieniłem nazwę oryginalnej tabeli dat z szablonu na 8220DatesOld8221 i zmieniono nazwę ostatnio zaimportowanej tabeli (Excel fiel) na 8220Dates8221. W trakcie tego rozbija się relacja tabeli, więc musiałem po prostu ponownie zmapować pole 8220DayAbb8221 z tabeli 8220Days8221 na pole 8220DayOfWeekAbr8221 z tabeli 8220Dates8221 (tj. Nowe daty z ostatnio załadowanego pliku Excela). Mam nadzieję, że to ma sens i może pomagać innym, którzy mają podobne problemy. 8221 Chcę tylko ocenić, gdzie mam jeden opis.8221 Co to oznacza Czy oznacza to, że zadanie nie może być wymienione dwa razy (z różnymi zakresami dat) w tabeli Jestem zainteresowany wykorzystaniem tego do innego celu, bardziej harmonogram, w którym zadania zostaną zastąpione przez nazwy, a nazwy mogą się powtarzać. I8217m jest bardzo nowy w języku DAX i nie wiem, co właściwie robi ta linia formuły. Pobrałem plik i utworzyłem własny. Pytanie dotyczące formatowania: Jak wyświetlić daty zakończenia tygodnia w górnej części wykresu bez rozróżniania kolumn? W powyższych ujęciach data jest widoczna, ale na pobranym pliku jest wyświetlana tylko dlatego, że kolumny są zbyt wąskie. Uważam, że scalanie komórek działa w tabeli przestawnej. Dla tych, którzy czytają ten post, zauważcie, że istnieje druga wersja Gantta, która obsługuje ładowanie zasobów. Jest również trzeci post na temat, który uważam za najlepszy dla moich potrzeb. Co dziwne, trzeci post nie jest połączony w drugim poście powyżej: hmm, moja próba nie działa, ale nie mogę zobaczyć, gdzie i8217ve poszło nie tak. I8217ve zabrał kod z opublikowanego roboczego arkusza kalkulacyjnego demo. My data types are set correctly my 8216gantt8217 result is some repeated number. eg 540 or -468. Not the expected static -1,2 Gant:IF ( COUNTROWS ( VALUES ( 8216JobJobID ) ) 1, IF ( LASTDATE ( VALUES ( 8216DateDate ) ) gt LASTDATE ( VALUES ( 8216JobJobStartDate ) ) ampamp LASTDATE ( VALUES ( 8216DateDate ) ) lt LASTDATE ( VALUES ( 039Job039JobEndDate ) ) ampamp MAX ( 039Date039Include ) 1, CALCULATE ( COUNTROWS ( VALUES ( 039Date039 ) ), DATESBETWEEN ( 039Date039Date, MAX ( 039Job039JobStartDate ), MAX ( 039Job039JobEndDate ) ) ) ) ) MAX ( 039Job039Multiplier ) It039s also pretty slow for 380 jobs. Is that expected Slow haven039t seen it finish yet, i039ve killed it after 20min (32bit excel, i7, ssd, 8gb ram) so it seems it039s this part that039s not working correctly for me as it039s returning more than one row, and I have no idea why. Also suspect this is the cause of my go slow: CALCULATE( COUNTROWS(VALUES(Dates)), DATESBETWEEN(DatesDate, MAX(TasksStart),MAX(TasksEnd)) ) ) ) MAX(TasksMultiplier) Are you utilizing the template from the third version of the post That seemed to resolve my challenges with the Gantt correctly calculating hours by day for each task. 8220There is also a third post on the topic that I found works best for my needs. Oddly enough the third post is not linked in the second post above: No, the version in this blog post. Don8217t need hrs. Just project duration and assigned staff I ended up replacing the calculate(countrows()) with a 1 literal. It seems to me to be functionally equivalent. That got my measure correctly reporting -1,1,2 and sped it up a bit By I8217m still unsure why I was getting higher values. Does the demo cater for scenarios where staff are double booked I realize this post is years after the original, but I am at a loss. In the DAX formula for the 8216Gant8217 measure 8211 I have a Start and End column which contain duplicate dates. Unfortunately, with the data set, this is not avoidable (for either LASTDATE or DATESBETWEEN). Do you have any ideas for context filtering (in this case, it would have to be each individual task to avoid the duplicate date issue) for this formula This is a great technique. I based a visualization on this and It worked fine. It only works for data where there is a granularity of 8220Days8221. If you need granularity of months or years it throws off the multiplication so every task has a status greater than 2. This can be fixed by breaking the calculation up into Two parts. Alternately, I found that I can improve performance when dealing with larger numbers of tasks or projects or Items that go for months or years by serializing the data. I ended up with two tables. On Serialized table with only Task ID8221, and 8220Active Date8221 columns, this table has a row record for each day the item is active. I created a second Non-serialized table of Attributes with one row per item and all the other fields describing the task. The 8220Fact8221 table had 2,490,000 Rows and two columns, while the attribute table had 6,300 rows and 30 columns. I joined these two tables on Task Id. I was able to use a connected Calendar table in this Method by connecting a 8220calendarDateBeginTime-stamp8221 field to my 8220Calendar Date time-stamp8221 field in my Serialized Fact table My measures were: Then I created a KPI for display purposes: Now, when creating the pivot, I can use the GantKPI status measure with Task Name in the row and whatever date granularity my Calendar Table Supports in the columns. Then I created a KPI for display purposes: Now when creating the pivot I use the GantKPI status measure with Task Name in the row and whatever date granularity your Calendar Table Supports in the columns. My name is Tran Tran. I found your helpful post about how to create a Grantt chart in Power Pivot. I have followed all of the steps you showed on your post. Unfortunately, Im stuck with the Grant Measure where my measure keeps being error. I downloaded your workbook but failed to open it because my Power Pivot add-on version is newer than yours. Can you please explain how it work for me please Thank you so much for taking your valuable time to read and answer my question. Im looking forward to hear from you. i find this helpful blog post because my goal is create an activity plan for customerproducts. This pattern is perfect if in the table there aren8217t double tasks with different start and end. Where there are the same tasks (in my case the same combination of customerproducts) with differents Start and End Date the result start in the first date and end at the last date. Hope i8217m clear. Have you any idea how to adapt this pattern thanks Leave a Comment or Question Cancel reply

No comments:

Post a Comment